måndag 12 april 2010

Välkommen tillbaka, HÄRLIGA VÅR!!!!!!!!!!!!!!



Så har den äntligen kommit.....VÅREN. Snacka om att vara efterlängtad, speciellt efter en vinter som den som vi justblivit av med. Först tyckte jag att det var helt otroligt "neet", men efter ett tag blev det i kyligaste laget s.a.s.
Men nu har den äntligen kommit, och som jag har längtat.
Så,vad tror ni att JAG sysslat med i helgen? Med tanke på att jag är tokig i trädgård och blommor, så blir ni väl inte chockade av att höra, att jag varit uppe i sommarstugan och "pulat" i myllan. Det var helt "fucking" FANTASTISKT att kunna gå i bara skjortärmarna i solen. Tja vad skall man säga det är inte mycket att tillägga, mer är .....Snälla Gud låt sommaren bli lika fin som våren ser lovande ut.
(Man kan ju alltid hoppas eller hur)

2 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

På polska finns ramsor för varje månad, för april:

April april byter ständigt mellan vinter o sommar.

Ja fast det låter bättre på polska

antibimbocompaniet sa...

det är väl därifrån man fått att lura April, för April vet man aldrig var man har.
Ena dan si och andra dan så.