fredag 16 april 2010

SLÄPP FÅNGARNA UT DET ÄR VÅR!!!!!!!!


Idag skall jag på vårfest(en grej via jobbet), stor baluns med käk å dryck, å trevlig musik förståss.
Mina intentioner är naturligtvis att hålla drickandet i en "lagom" nivå.
Hoppar bara att jag ser nivån i samma perspektiv senare i kväll.
Nä men allvarligt talat... jag har lovat mig själv en trevlig lördag OCKSÅ så det blir till att stilla sig ibland. man kan ju ha kul ändå, med dans och sång å sånt.
Jag tror det blir kul för man har ju så kul som man gör sig säger ju alla, så då får JAG kul, eller hur.
Tänker inte överarbeta klädsel eller förväntningar, utan låter det bli som det blir.
Och nästa helg bär det ju iväg till Dingle igen. För att bygga min uppbyggda plantering(med liljor,rosenstavar och lupåiner varvat med Krasse.Snyggt va)så det blir kul(tycker JAG)
Så till alla som står i beredskap att fira helg (och förhoppningsvis njuta av den)
Säger jag.................HA DET GÖTT!!!!!!!!!!!!!
CIAO!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

mr. kolumnen sa...

Ha det så kul ikväll. Ha det så kul nästa helg. Kanske vi kan ses nästa höst när jag kommer tillbaka