onsdag 31 mars 2010

Påsk,våren för dörren och huset som får nya kläder




Ja nu är det klart, huset skall kläs om (få ny fasad m.m.)i Augusti.
Min vän Anna som hade en silversmides affär på Heden förut, har slagit sig samman med sin bror som är husbyggare (hantverkare), och startat en byggfirma.
De är nu på sitt 3:e år och det går riktigt bra för dem.
De har antagit uppgiften att göra jobbet, och det känns hur skönt som helst.
Så det är ju något att glädja sig åt, tyvär så har min hälsa tagit lite stryk på sista tiden och jag har fått lite svårt med andningen ibland,(kan va vad som helst så jag spekulerar inte) är lite jobbigt bara när man känner att man inte får tillräckligt med luft, men en så länge hjälper det om jag jäspar ett par gånger.
Men skall till läkaren den 9:e så det skall nog bli bra, jag kanske behöver nån astma medicineller så.
Nu är jag i alla fall ledig över påsken, och skall försöka att inte tänka mer på nojjiga saker.
Det finns så mycket positivt att fokusera sig på nu när det är vår på gång, och man har allt kul framför sig. VISST?

2 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

sitter på akuten nu.önskar dig lycka till

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.