torsdag 14 maj 2009

Allting ordnar sig och korven den har två


Tja, man är fortfarande förkyld (vem kan bli förvånad över det med ett väder som nästan är arktiskt, eller så är det jag som har feber,...vad vet jag).
Katten är satt under utredning med odlingar och dyl. fastän blod och andra prover visar att njurarna fungerar så har man hittat avvikelse i röntgen bilderna som om nån lagt en vit linje emellan barken och resten av njuren (bilden visar en genomskärning av organet)oroande i alra högsta grad anser jag(nysning), då han uppenbarligen fortfarande har besvär om han inte får anti-inflamatoriska värkmedecinsdroppar varge dag.
Jag får väl se vad odlingsproverna visar(snyyyt), det kanske är en vanlig urunvägs infektion.
Ni vet katter slår ju ner häcken var som helst,och det är ju inte alltid som det är varmt och kliniskt rent där de sitter.
Hade det varit en honkatt hade det inte varit några problem tydligen, det är killarna som är kännsliga i dessa regionerna när det gäller katter.
Nåväl, fixar sig väl får man hoppas(snyyyyyt)så det är väl inte nån ide´att oroa sig,
(tork, tork) utan man får ta det som det kommer.(Hoooooost host host)precis som min förkylning.Allt går väl över(snyyyyyt)
CIAO från en snorig Lisa

2 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

Tur att du har försäkring, det hade inte jag när det begav sig, efter 5000 började det att kännas hårt

antibimbocompaniet sa...

tja det hade inte jag heller med Stumpan(Spattis), du vet hon var ju för gammal när de införde försäkringar för katter.
Men man lär sig ju alltid nåt, eller hur?