tisdag 12 maj 2009

Sega dagar och plågsam ovisshet


Jag är sjuk, och katten är sjuk, allt är i stort sett rätt kräkigt just nu.
Min förkylning bryr jag mig inte om, men att ett litet djur som inte kan tala om var det känns som värst, lider och mår skit plågar mig, mest för att det inte verkar vara något enkelt litet fel att fixa.Jag oroar mig hela dagen på jobbet, när jag för mitt inre öga ser honom framför mig alldeles slak och passiv inkrupen under min säng.
Fy fan alltså att det inte kan bli bra nån gång,jag var hos veterinären för 14 dagar sedan,det kostade skjortan och de hade honom i 2dagar, när han fick komma hem trodde man ju att det skulle vara OK, men ack vad jag bedrog mig. så nu är det dags igen.
Å så är jag riktigt jätteförkyld, på det. SUCK,.....men man får väl hoppas att det ordnar sig till slut.AAAAAAaatjooooooo!
Ja,nu finns det inte mycket som är rödare än min näsa,(fräs)
CIAO!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar fortfarande dina bilder,dom rockar fett

mr. kolumnen sa...

Krya på dig och krya på katten

antibimbocompaniet sa...

Tack för omtanken mr kolumnen