onsdag 6 maj 2009

Kan du se dig i spegelen


Till dig som stal mina pengar.
Jag vet att det var mycket mitt eget fel, då man inte skall lämna sin väska oövervakad på bordet, speciellt om man har en ansenlig summa pengar i den.
Men till mitt försvar, skall sägas att jag fick lite panik, då min första patient skulle vara nere i stort sett innan jag började, och jag hastade iväg för att hinna.
Pengarna låg i väskan eftersom jag skulle betala en person som jag var skyldig pengar.
Jag vet vem du är och skulle vilja konfrontera dig, men jag har inga bevis, för jag såg inte att du stoppade handen i väskan och det fanns inga vittnen. Men eftersom jag sitter i en liten återvänds gränd och det är bara vi två som setts gå in där,så..................
Det jag inte fattar är att du går här och flinar mig rätt upp i ansiktet, när du ser hur förtvivlad jag är.
Det var inte MINA pengar,och jag måste ordna fram dem, för jag är van att GÖRA RÄTT FÖR MIG!!!!!!!
Och som du också vet har jag knappt till mat, till mig själv eller något annat heller för den delen.
Hoppas du sover som du förtjänar, och att ditt samvete jävlas med dig (om du har något)
Nu vet du varför jag gav dig min bloggadress, och att jag kommer att ha ögonen på dig i fortsättningen.
För du tillhör den värsta sortens människor som finns, KOMPISTJUVAR. Fy fan !!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den skyldige har inget att säga verkar det som
eller så användes inte din b.adress