fredag 13 juni 2008

Ha de gött




Jag sitter och njuter av att det är nio dagar av ledighet framför mig.
:-Det kommer säkert att regna,säger en "inte alls avundsjuk arbetskamrat".
Det kommer säkert bli kallare också, fortsätter hon.
Varpå jag svarar,
:-Va bra,säger jag det är precis vad jag önskar mig för mina växter på landet.
Och förresten spelar det inte någon roll om det regnar för jag har ju mitt lilla hus att sitta i.
Om blickar kunde decimera skulle jag varit en mindre ,om ni förstår mitt skämt.
Hon förstod inte mitt skämt, och har heller inte förmågan att gläda sig för andra.
Synd,.....Men jag önskar henne en glad midsommar i alla fall.
Och till er.DEN BÄSTA MIDSOMMAR EVER!!!!
Ciao! L

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är synd när människor väljer att fälla negativa kommentarer när man ska på ledighet. Vissa har alltid en förmåga att se livet ur ett mörkare perspektiv och gärna dela med sig av detta. ;)

Ha det gött!

mr. kolumnen sa...

Trevlig helg och vi syns till midsommar. Det skall bli trevligt