måndag 23 juni 2008

Midsommar i "våtaste" laget???
























Det är konstigt att man alltid gör samma fel,....................... Att överbelamra listan med vad som skall hinnas med. Sen står man där ,dagen då allt skulle vara färdigt,.......Fullständigt slutkörd,och ändå hann man inte riktigt med ALLT som man satte på listan.Man är ju tvungen att sova NÅN timma. Och när festen börjar så ser man ut som ett väl slitet gummi.med påsar under ögonen och allt,och ingenting tål man heller.Så snappsen tar som en slägga,och jag ser blaskigare ut än jag själv insåg,....Tragiskt faktiskt.Men man får lära sig av sina misstag, och försöka skärpa till sig.Och fram för allt,sova lite och inte bara arbeta.Det gör nog susen.

Men jag skall inte bara klaga, det blev fint i huset och midsommaren var rolig,även om jag såg både sliten och beruskad ut.Det är svårt att vara perfekt dessa dagar,man är ju inte tjugi år längre ,det var lite lättare att se fräsch ut på den tiden. Men va f-n livet är som det är,och man måste leva med sig själv oavsett vad man tycker om sig. Så här är en varm hälsning,direkt från mitt hjärta till er,hoppas den värmer mer än solen (den som skiner med sin frånvaro) just nu.



Ciao!!!

2 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

Bäste Lisa. Du som är min BÄSTA vän. Jag älskar dig precis som du är. Kliv ur din bakfyllenoja och inse att det är just precis den Lisa jag älskar. Den spontana helt underbara som du är. Kram på dig

antibimbocompaniet sa...

Det har inget me bakfylle noja att göra!.......Det är min själv-uppfattning,och hur jag mår på mig själv.Och att jag inser att det är ett sätt man kan vara med sig själv och sina vänner,men som är(och det vidhåller jag efter att ha sett den där filmen)rent osmakligt att se och lämpar sig inte för uppvisning på en internationell sight,för vem som helst att beskåda.Det spelar ingen roll vad du säger,det jag känner det känner jag.Och detta såg osmakligt ut.