torsdag 10 april 2008

Hadet så gott i solen


En del tycker att det är för sällan jag tittar upp här i min blogg,
men det är helt och hållet en tillgångsfråga för när jag kommer hem så tycker inte bredbands bolaget att jag skall ha tillgång till nätet,och eftersom jag inte har lust att sitta en timme i telefonkö så väntar jag till maj då jag har ett annat abbonemang,och bredbandsbolaget inte kan straffa mig för mitt uträde längre.
Nu skall jag ut till landet och greja i trädgården m.m. så jag kommer tillbaka efter helgen med friska nya berättelser.Ha det så gott i vår solen(hoppas jag).
Kram på er alla Lisa

2 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

Bredbandsbolaget har jag ett och annat att tycka till om också. Jävla svin är de. Kommer blogga om det när Jackie avslutat sitt gästbesök

antibimbocompaniet sa...

Det skall bli kul att höra/läsa din syn på det hela.
L