söndag 6 april 2008

En MÅNDAGSSÖNDA



Söndag och extra-arbete,Strålbeh har öppet för att kompensera för att de måste stänga(i slutet av veckan)för uppdatering av datasystemet.Så här e jag,på en Sönda,en regnig grå Söndag.Hela kroppen gråter av saknad till sängen,och klockan går hysriskt långsamt.Minutvisaren påminner om en 4:åring som man försöker få in till tandläkaren,
d.v.s.motsträvig.Jag hade inte ens någon aptit vid frukosten,fast jag var så tom i magen att det gjorde ont.Vilken knepig dag,känns som om detta vore något sorts parralell universum. Jag vet att det låter konstigt,men allt känns konstigt.
Jag vill att den här dagen skall vara över.
Och det är den så småning om,allt kommer till den som väntar,brukar alltid min lilla farmor säga.

3 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

hahaha, mmmm, jobb jobb jobb

Anonym sa...

var har du tagit vägen? vi väntar på nya uppdateringar, please

antibimbocompaniet sa...

tyvär kan jag som det nu är bara skriva pa mitt arb.,då jag har tillgång till mitt bredband när bredbandsbolaget har lust och det vill säga nästan aldrig.men det blir bättre efter aprill då jag har ett annat abbonemang.Ses efter helgen då har jag nog nåt roligt att berätta.