tisdag 19 februari 2008

Yeah!!! Nu är jag på G igen



Jag har upptäckt att jag fortfarande är en kvinna av kött och blod,och inte en bit torkat torkat hundfoder. Jag har inte haft nån vild erotisk affär el. dyl.men jag har vaknat mentalt,kanske beror det på att igår när jag tränade så kändes det plötsligt att det lossnade,det gjorde inte ont nånstans eller känndes som om jag bar på ett par ton.Nä det gick plötslit riktigt bra,och det flöt på som det ska. Javisst skall det kännas,men inte som hjärtinfarkt om ni förstår. Jag kan plötsligt se mig själv som en varelse med framtid,och mitt hjärta bubblade över av glädje.Jag tror inte på orealistiska framtids utsikter,med mig själv som en filmstjärna i kroppen.
Nä,men starkare friskare och sund,och att kunna röra sig med lätthet ,då det är en av belöningarna för en insats av dedikerat arbete.Så nu känns det som om solen skiner rätt in i hjärtat och man ser omvärlden med helt nya ögon. Och till sommaren ......Så skall jag se helt MÄNSKLIG ut.Det är ett sunt mål eller hur.
Så om du ser en nörd som nynnar....JOGGING;JOGGING;JOGGING...,när du går förbi .
Bli inte orolig det är bara jag som går omkring och mår härligt bra för första gången på länge.DUMDI DUMDIDUMM dumdummedumm

Inga kommentarer: