måndag 22 oktober 2007

Pip i luftrören



Ute i världen smäller det och krigas,sisst var det Irak. Det brinner i alla knutar i Kalifornien,så filmstjärnorna flyr som rädda kaniner.I Åstorp har dom problem med slagsmåls-sugna hulliganer,som inte egentligen är så intresserade av fotboll,utan mest av att slåss(säger väl allt om dessa lufthuvudens inteligens).Överallt i värden finns det människor som svälter,fryser lever under vidriga förhållanden i krig och missär.Och jag vill inte för allt i världen minimera deras problem, men just nu tycker jag mest synd om MIG.....
Den förkylning som jag dragits med ett bra tag nu, har avancerat och arbetat sig ner till mina lungor,och missförstå mig rätt men med nästan 40graders feber, och ett luftrör som tydligen helt har glömt av sin huvudsyssla,...ATT FÖRSE MIG MED LUFT!!!!
Blir man lite ego, och skiter höaktningsfullt i andra. Jag kan inte tänka mig något mer innåtvänt än en person med(av baggar och slem)invaderad lungsäck.
Så till alla er,från mig......Gud varde med eder,för slälv har jag inte tid.
Tjingeling!!!

3 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

Hmm, vill du se vidrigt? Synd om… osv… Jag är inte den som är blödig men detta är bland det vidrigaste jag sett.

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_medS

tror inte du tycker synd om dig själv sedan

Men krya på dig

mr. kolumnen sa...

btw, jag vill också ha en whisky ;.

antibimbocompaniet sa...

Tyvär... den är utsupen,men den va go,MMMMMMMM