fredag 18 februari 2011

Nya erfarenheter och frestelser i löften om ny VÅR


Hej å hå alla nya besökare!
Det är roligt att en del har tid att titta in. Jag har väl inget att skriva om som inte tar en otroligt lång tid att få ner i skrift......Som tex att man fått en sysster så här i mogen ålder (hej! jag hörde nog skämtet om övermogen så att man e lite mjuk i kanterna), nä jag fick ett brev vi mailade, hon ringde upp och på den vägen eré. Hon är förresten jätte trevlig, och otroligt lätt att prata med. KUL
Sen har man äntligen fått köpa ut sin lägenhet(bostadsrätt) så nu äger man sitt eget hem(åtminstone så länge man betalar sina lån till banken)
Så det rör på sig i alla knutar, å då får man inte glömma att det snary är "birthday" och det är ju kul. För det heter ju Födelsedag och INTE "TJO nu har jag blivit ett år äldre"dag. Och VÅREN kommer snart, dagarna blir ljusare och det står inte långt till så har vi "musöron på alla trän och buskar.
Så man e ju inte bara till för att klaga, eller hur?
Så tills vidare ha det så kul, besök mig på Kattsajten listo2you, eller varför inte poppa in på Antibimbocompaniet listo4you.blogspot.com
CIAO!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Händelsefullt då kan man säga?

mr. kolumnen sa...

grattis till lägenheten, din lilla knööööööööös

antibimbocompaniet sa...

Det blir nog skatt på det kan du va säker på, så efter man bet. lånen och skattat är det vär ingen förmögenhet kbvar precis.