fredag 12 mars 2010

JA MÅ JA LEVA ! HURRA HURRA!!


Så var det så igen, man har haft födelsedag. Inget stort egentligen bara jämna femtal,tillräckligt för att man skall känna sig färdig för "skroten".
Tja hade jag varit en bil hade man väl varit själaglad om man bara hade fått skrotpriset för "kärran". Men skämt åsido, det är alltid en tankeställare angående vad man gjort av sitt liv egentligen.
Som tur e, är jag inte den typen som går in för att endast fördriva tiden.
Fördriva tiden,...hur totalt idiotiskt ät inte det egentligen.
Livet d.v.s. tiden som du lever, är antagligen den mest värdefulla gåva du någonsin får. Att slösa med den som om den vore ett irritationsmoment är inte bara otacksamt utan jävla blåst om du frågar mig.
Det vore väl mer smart att försöka göra något meningsfullt av livet, även om det bara är meningsfullt för dig, så ändå!!
Nä,jag tänker bara försöka ha det så kul och trevligt som möjligt, det känns meningsfullt för mig. Och ju fler som har det kul och trevligt desto bättre,
eller hur?
Jag hade i alla fall en verkligt mysig födelsedag med middag på Bombay, med fyrverkerier i glassen och gott vin till maten.
Och att Henrik gav mig en kanonfin digital systemkamera i present, gjorde inte saken sämre.
Sen har jag faktiskt skickat efter OTROLIGT vackra rosenplantor till trädgården
(det blir min present till mig själv) tyck inte att jag är förr EGO nu, men de kommer ju att glädja alla som ser dem.
Så ser JAG det.
Ja, så man kan väl säga," att fylla år är inte BARA deprimerande"
i alla fall inte för mig.
JAG= EN NÖJD GNU. hi hi!!

3 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

grattis och en STOR kram. vad kul med kameran!

//ww

Dada sa...

grattis grattis ;ö)wojjen sa till mig din man gav dig stor kamera wowwowwow ,can i be yur model hihihihi

Dada

antibimbocompaniet sa...

Before I do the profesional stuff, I´l better get to know the camera first. This digital system is a litle new for me .It is not like the little one, it is a little more "stuff" to learn with this one.
Bu maybe later,