onsdag 23 september 2009

Det är MITT liv !!!!!!!!!!!!!


I dagens läge skall man vara glad att man har ett arbete i huvud taget, att sedan gå omkring och känna att t.ex. det inte är ett arbete som passar dig, och att det stinker varge dag som du måste upp till detta oerhört krävande och själadödande arbete,är (i vissa´s uppfattning) både egoistiskt och otacksamt.
-:Ja menar,...det finns massor av människor som varken har jobb eller bostad.
Å´så sitter du å gnäller.....Ja trivs inte,....jag känner mig inte uppskattad,... Jag får inte utnuttja min potential här,...SO WHAT!! Rösterna mal runt omkring mig,
men jag kan inte hjälpa det, jag orkar snart inte mer. DETTA TAR DÖ PÅ MIG, inte bara psykiskt utan fysiskt också.
Och för denna löjliga lön så känns det som om man skänker bort sitt liv, i stället för att LEVA det.
Och snart har jag inte mycket mer att ge bort, så WHO CAN BLAME ME?, jag vill ha lite MEEEEEER av livet.
Skall bara räkna ut hur jag skall bära mig åt.

Inga kommentarer: