onsdag 17 juni 2009

Regn i blomsterkransen



Midsommar närmar sig, och jag skall ta det OTROLIGT lugnt. Låter kanske tråkigt, men vis av erfarenhet, så får det bli en antagligen regnig midsommar i avstressande stämning, och kanske läsandes en bok-atmosfär.Kan faktiskt vara riktigt mysigt när man tänker efter.
En tänd brasa som sprakar, ljudet av regndroppar mot fönsterbläcket, en god bok, ock katten som är ihoprullad som ett litet knyte i knät.
Det kommer att bli ljuvligt rent ut sagt, även om inte solen skiner. För jag känner för lite time out nu.
Det kan man behöva ibland, eller hur?
Till er alla en kalas go midsommar,
CIAO!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har väl inte tappat stinget?

Peter B sa...

Ja tycker man uppskattar lugnet
desto äldre man blir, de här ideerna
hade verkat mossig i sin ungdom.
Det här att någon skriver kommentar i sin blogg det är något man förtjänar det gör inte alla

antibimbocompaniet sa...

Det hände allt att jag drog mig tillbaka till mitt eget sällskap, även förr i tiden. Men skillnaden är väl att man kan me att säga det idag utan att värka "weard", eller hur?
Det där sissta om komentarerna "hajade" jag inte riktigt om jag ska va ärlig.
Men hoppas det var ett plus i min kant.