tisdag 31 mars 2009

Nu går vi mot ljusare tider (vitvaror)


Jag är väl en av de utdöende som bor i hyreslägenhet, men förutom att jag är ensam om hyran, så måste jag säga att det är väldigt bekvämt. Se nu tex, så kommer jag få nytt i köket, kyl frys skåpslukor och så vitt jag förstår även en ny köksfläkt.
Det är inte helt otrevligt att bara vara i den motagandes sida och slipper betala det när det levereras, men det är ju det jag betalar hyran för eller hur.
Jag ser verkligen fram emot att få lite fräscht i köket, speciellt så här till våren.
Det kan ju va nån ide att tvätta fönstrena nu när jag får nya grejor att se,när solen kan leta sig in.
Det är så sällan jag kan unna mig nått nytt, så detta är lite som julafton för mig, fånigt va?
Kul ska det bli i alla fall, och det är schysst med lite positiva vibbar i påskatider.
Jag önskar er alla en KANONFIN påsk.
ciao L

Inga kommentarer: