måndag 6 oktober 2008

Det ska va gött å leva.....




Så va hösten här, och tvärt emot vad man tror så känns det som en lättnad. Missförstå mig rätt jag älskar att gå och peta i trädgår´n , men det är även skönt att få lite mer tid till allt annat som jag gillar, tex MÅLA tavlor och glas, LÄSA allt från serietidningar till skönliteratur, UMGÅS med vänner grannar och min katt,och SKRIVA förståss, det förstår ni nog, när jag nu har ett nytt projekt på gång. Ja det kan faktiskt vara vilsamt att sitta inne och se hur stormarna river i träden, samtidigt som en brasa sprakar i "bio"spisen och de levande ljusen fladrar medans katten rullar ihop sig tätt intill mig.Kan det bli mysigare? ..........Jo de e klart förståss,..om det är fredag......ett glas rumstempererat gott rödvin på bordet, SÅ!........ Bilden är komplett, eller hur ???


Nu är det bara att njuuuuuuuta, gött att tänka på när det nu råkar vara måndag morgon.

Inga kommentarer: