onsdag 21 maj 2008

En oral angelägenhet


Ve o fasa, jag bet av en tand igår.Tungan är där hela tiden,nu mer helt sönderskavd, men tror du att jag kan låta bli för det? Nä just det , bara för att jag gör mig illa när jag petar dit den, så skall den naturligtvis vara där hela tiden.Visst är man super smart?!

Nu skall jag i alla fall till tandläkaren och få det fixat. Det känns både skönt och lite jobbigt, missförstå mig rätt, jag är inte rädd för tandläkaren. Nä det är snarare räkningen som skrämmer mig, alla vet ju att det är ju inte precis gratis att gå till tandläkaren,i dessa dar.

Men det skall bli så skönt att slippa ha en stor krater i munnen, som inte nog med att den är stor också är rakbladsvass.Hur kommer det sig att det känns som om man hade Grand Canion i käften, så tittar man in i munnen, och det enda man ser är ett litet fnös.Det är tur att det inte är tvärt om.

Nåja nu är det dags, jag måste skramla iväg. ÅJAÁG är INTE rädd för tandläkaren,så de så...................................hej på er!

4 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

Ha ha ha, välkommen till min klubb. Gammal och tandlös... men väl på hugget :-)

antibimbocompaniet sa...

Nä!!!!! nu sitter den där igen tack vare världens bästa tandläkare
inte bara som JAG säger utan det är en internationell uppfattning (tydligen med tanke på den utmärkelsen han fick i New Yourk förra månaden9.Så nu är gaddarna intakta igen TJOOOHOOOO!!!!!

mr. kolumnen sa...

grattis, annat är det här med tandläkarskräck och allt

antibimbocompaniet sa...

inte kul,jag vet du har det jobbigt med den delen.