måndag 28 april 2008

Big breakedown




Nu har det hänt!...Det jag fruktade. Min dator har gått hädan.It´s dead,avliden ,muerte,trillat av pinn,slängt in handuken,som i F.D. dator.Med andra ord den finns icke mer,det är bara en hög gammalt skrot,med plast runt.Sooooooooooo Fucking depressing,jag skall just starta ett nytt bredbands abbonemang hos ett annat bolag och skall få gratis installation!!!!!PÅ VAD DÅ!

Det är typiskt, när man just skall fixa allt och få allt på fötter då händer det alltid något.

Nejdå,jag är inte negativ.Inte det minsta.Jag går bara in i min kammarre och SKITER lite pengar.För det är ju det enklaste i världen,eller hur.

Men det får lösa sig,på nåt sätt,det måste det bara göra. Allt har en underlig förmåga att fixa sig så småning om,bara man tar det tranqilo.

Så det här är jag tagandes det lungt.HaHaHiHiHiHiHiHiHeHiHiHaHaHA....snyft..snyft ..snyfthihi

2 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

Ja du vännen... det finns bara en fungerande här för tillfället också, men som sagt jag ska se vad som finns i gömmorna.

Just nu oroar jag mig mest för att mäta blodtryck om du ursäktar

antibimbocompaniet sa...

Det är ok,jag tror jag robbar Henriks låda(han har erbjudit sin)
det verkar OK,eller hur?.
Tjinn Tjinn