onsdag 4 juli 2007

må de leva lyckliga i alla sina dar.......


Min bästa "killkompis" har gift sig , thats weird, men kul . Tyvär gick det så fort att man inte han att fatta det så var det ett faktum, men det är naturligtvis underbart att han har funnit lyckan till sisst.Jag vill på detta sätt hylla brud och brudgum.


Ett ord på vägen:
JAGA inte lyckan, ty den är utrotningshotad,.... och, Som man ropar i skogen får man ligga......Plantera inte onda ord i äktenskapets madrass , för då får man tistlar i samlivet, Sisst men inte minst ....Tänk på att äktenskapet är en flygresa,det är bara det att ni står för varsin vinge , samarbete är ett vilkor för att man inte skall krascha, tänk samarbete och harmoni.
Tja det var väl allt från GÔtets lilla filosof...Gud varde med er för själv är jag fö långt ifrån.
Så från ett molnigt göteborg till ett soligt Tailand, sänder jag ett hjärtligt
HURRA!HURRA!HURRA!HURRA!

3 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

Jag tackar hjärtligast Lisa! Vi ses snart!

Tillåter mig även att publicera din text på min blogg www.kolumnen.com

Anonym sa...

Hej!
Hälsningar från Therese i Tullinge
Grattis!

Anonym sa...

lart mycket