fredag 1 juni 2007

OOPS jag tror jag snubblade!


I går fick jag en rejäl "brainlock", dvs det låste sig helt och det enda jag kunde göra var att må dåligt, det kändes helt för j-t. Det spelade ingen roll vad man sa till mig ,jag ville bara spy på allt , mitt liv ,arbete, s.k. vänner,världen, mänskligheten, men mest av allt på mig själv.

Helt j-a sjukt att det bara kan slå över på det här sättet, men å andra sidan så har det väl samlat på sig, så det var väl väntat, men jag tror att allt är under kontroll nu . Inte så att allt har blivit helt uuunderbart me en gång, men jag kan stå ut med skiten nu .

Och vem sa att allt alltid ska va en fest hela tiden?!, jovisst men nån gång ibland skulle inte skada eller hur?.........

5 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

Det verkar som att vi synkar och hamnar i samma mentala tillstånd emellanåt. Det enda man kan glädjas åt är att det går över!

antibimbocompaniet sa...

MAN FÅR LEVA PÅ HOPPET...

mr. kolumnen sa...

Mmmm, jag för min del hoppas att jag hämtar mig snart, de på apoteket kickar nästan iväg mig till sjukhuset för en checkup. Ähh det blir nog bra, hoppas jag med.... ;-)

antibimbocompaniet sa...

Krya på dig grabben! Tänker på dig i alla fall, så du vet .

Anonym sa...

Kom ihåg man lever inte bara för att gnälla"pessimistos":[