måndag 7 maj 2007

inte så intressant som du tror


Något som den här livsstilen av idag lär dig är att du är inte så viktig eller intressant som du tror ,och en del inte bara tror utan är helt övertygade om sin suveränitet ,men ojjjj va dom bedrar sig . Att synas i tv´s otaliga och ovesäntliga dockusåpor verkar som dagens svar på odödligheten(tror dom)men sanningen är den att de flesta har glömt bort dem i samma ögonblick de stänger av tv´n, och i sanningens namn är det bara de som själva inte har något
eget liv som sitter och tittar på sån veritabel smörja. Inte för en sekund reflekterar de över att
medan de sitter enfaldigt och lapar i sig vad bigbrothergökarna förnedrar sig själva medi tv,
så är det deras eget liv som långsamt rinner ner i avloppet(iq-70).mediahysterin är patetisk och talar bara om att dagens människor inte klarar av att leva utan verifiering,att bli bekräftad, av den breda massan. och det gäller nog också bloggar och hemsidor, en desperatönskan "se mig".
Konstigt det är faktiskt den faktorn som verkar mest avtändande på mig, det där att vilken maniak som helst kan gå in och bedömma mina tankar och mitt liv.
Med det vill jag ju naturligtvis inte mena att alla är galningar, men det är inte nåt man kan
kontrollera, eller hur.

Inga kommentarer: