onsdag 23 maj 2007

Passar inte galoscherna så prova kartongen


Ibland undrar man faktiskt , vad folk väntar sig utav en,det spelar ju ingen roll va man gör ,det retar alltid någon. Är man glad och uppåt skrattar mycket och pratar otvunget, så är man bara för mycket,en del tycker för forserad ytlig och pladdrig. Är man tyst och eftertänksam men vänlig , så är man sur deprimerad
innåtvänd och tråkig, Bestämd=sur och förbannad ,Trött=bakis och sleten,eller om man stannar kvar på jobbet för att det är mycket att göra =man maskar för att fåmer obtimmar att ta ut, går man tidigare för att det är dagen till ära ganska lite attgöra,
seru den va ?,smiter tidigare från jobbet,tja vissa behöver tydligen inte abeta för sin löning.
ALLTSÅ JAG BLIR SÅ TRÖTT! Va f-n vill dom, man önskar att en del kunde bestämma sig nån gång. Eller "what the fuck" jag e som jag e, och passar inte garlosherna så kan dom förbanne mig prova kartongen. JEPP

2 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

Man kan inte vara alla till lags. Säger man dessutom vad man tycker då får man på nöten. Vänta till det börjar kommenteras på allvar här. Själv fick jag idag höra att jag är ”galen och dom som kommenterar” på min blogg ”är om möjligt helt bortom allt räddning”.

antibimbocompaniet sa...

vem vill bli räddad, eller hur!