måndag 4 mars 2013

Resan är meningen med livet

Så har man nått mogen ålder, en del skulle säga så mogen att man blivit mjuk i kanterna. Ja, Ja bara man inte går omkring och blir helt rutten så må det väl vara hänt. Inte för att jag kommer att lägga band på mig, eller "uppföra mig mer värdigt". Hör bara hur det låter!!....... MER VÄRDIGT! Det är väl lika bra att säga som det är, ta så liten plats som möjligt, och helst inte märkas. Passar mig inte alls, kommer aldrig på frågan. Jag kommer att FORTSÄTTA att njuta av livet, fortsätta att lyssna till härlig rockmusik, fortsätta att sjunga skråla och leva i nuét. Tänker inte be om ursäkt för att jag finns, eller hålla en låg profil. Utan det är ju NU det gäller att ge järnet, den tid man ändå har. Eller hur? För när resan är över i livets berg och dahlbana, vill jag känna att jag verkligen var HÄR.





Inga kommentarer: