tisdag 4 maj 2010

INTE BARA TYCKELITIKER


Jag har ibland kännt mig oerhört EGO, i den mån att jag sitter här vid mitt tangentbord och tycker självsvåldigt om ditt och datt. Men jag är inte bara ordbajsare, utan det jag skriver här är faktiskt min ärliga åsikt. Sen om det är någon som orkar läsa den, det är en annan femma.I mina framföranden här försöker jag att vara så uppriktig och respectfull som möjligt(ibland är det inte så lätt som synes). Men man kan ju inte göra mer än sitt bästa, eller hur ni håller väl med.
Men om det är någonting som jag alltid känner mig tillfreds med så är det när jag målar. Och det borde jag göra oftare än som nu har blivit.
Men skickar på er en liten provkarta här till höger. Tyvär inte så profsigt fotograferat, men det kommer.
Hoppas att det smakar.
Tills nästa gng, CIAO!! L

Inga kommentarer: