fredag 30 april 2010

Hälsning från en kool "cat"


Jag har tydligen krockat med andra åsikter när jag skrev mitt inlägg om sexhandeln i Manilla. Det var ju en engelsk kille som gjort dokumentären, och han hade i stort samma åsikt som jag. så det finns fler sidor än ett på ett mynt eller hur, min gode vän kolumnen. Men noga, jag sliter inte mitt hår för det.
För nu är det helg och ett rosa badkar väntar på sin skjuts till de sköna bohuslän.
Så svejs med er alla (om det nu till äventyrs skulle vara någon som besöker denna oansenliga blogg)Jag önskar er alla en riktigt GOOOOOO HELG!!
CIAOO!!

2 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

Ja nog vore det enahanda och tråkigt om alla hade samma åsikt. Min är politiskt inkorrekt just idag. Vi har även i Sverige haft statliga bordeller för inte så länge sedan och det räcker att åka till Tyskland eller Holland eller för den delen Danmark där det t o m finns fackföreningar för sexarbetare. Nog om det.

TREVLIG VALBORG!

Anonym sa...

Alltid sissta ordet monsir Kollumn!?
L
(jag har glömt mitt lösenord för att komentera på min egen blogg hi! hi! hi!)