fredag 27 november 2009

Hördu ELLOS !!!Har man inget värde som kund??????


Jag måste slutligen erkänna,......jag handlar på POSTORDER!!
Töntigt javisst, men ack så bekvämt.
Tyckte jag förut åtminstone,...INNAN jag blev skickad runt HELA STAN, för att hämta ut mina paket.Jag har ringt företaget gång på gång, på gång, på gång...............
Men det spelar ingen roll,det finns snart inte en servicebutik eller kvartersbutik som jag inte har hälsat på ,i min jakt på paketet som för stunden är det jag behöver, oftast förra veckan.
Men har postorderföretaget kompenserat mig på något sätt??!!!!
Icke sa Nicke, inte en enda plåster på såret grej har erbjudits, och inte har de bättrat sig ett dugg.
Det senaste genidraget från deras sida var att skicka ut en inbetalningslapp till mig. Helt OK så långt, men den skickades inte till MIN ADRESS, så jag fick den ALDRIG.
Nåväl, jag är en någorlunda normalinteligent person, så jag betalade min månadsavgift ändå (via nätet naturligtvis) efter det att jag ringt dem och fått nödvändiga uppgifter för ändamålet(så de visste att jag skulle bet via nätet).
Men.........eftersom de inte skickat min avi till MIN adress, så fick de tillbaka den,.....och vad tror ni hände då??!!
JOOO!!!!....Nu fick inteligenstrusten på Företaget ett hjärnsläpp, och reagerade som om jag inte BETALT ALLS!!!!!!
Och vad händer då??, jo jag blir spärrad för all konto handel och faktura dito!!!!!!!
NÄÄE, varför gå in på datan och kolla om det kommit in pengar, och varför göra en anteckning när jag ringde och fick mitt ocr.nr.
Jag är heligt förbannad vid det här laget, och tack vare den OTROLIGT OFÖRSKÄMDA behandlingen. Kommer jag som en mycket gammal kund Hos ELLOS, först betala allt jag har kvar sen ALDRIG MER handla hos ELLOS.
Inte förrän de har lärt sig lite vanlig hyfs och behandlar sina skötsamma STAMKUNDER, med den respekt de förtjänar
Jag säger bara det, FY FARAO FÖR ELLOS, ni som har ansvaret, NI BORDE SKÄMMAS.

3 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

ellos=olles
hälsningar från veeeeesteeeeråååååssss

mr. kolumnen sa...

inte-lligent, eller hur?

antibimbocompaniet sa...

Huh???????