måndag 1 juni 2009

Manlig primör i liverts eftermiddag


Såg ett program på TV´n (tror att det var 1:an faktiskt), på ett program som hette "Sura gamla gubbar".
Jag tror det är en serie, om mannen och hans irritations moment i åldrandets tid, jag säger bara SE DET!!!!!!
Det var länge sedan jag skrattade så hejdlöst åt hårtofsar i öronen, tillbakadragande hårlinjer, attityder som inte skiljer sig så mycket från den svettiga kvinnan i övergångsåldern.
Om man har lite självdistans och en stor skopa humor, så blir detta det roligaste på länge, det lovar jag.
Jag fann mig själv fullständigt hoppande av skratt, vilket var befriande i sig, men innehållet gav mig faktiskt en distans till hela den här prylen med åldrandet och hur ytligt vi ser saker för det mesta.
Jag kan av hela mitt hjärta rekomendera den (jag är övertygad om att det är en serie).
Med önskan om att ni får en underbart rolig halvtimma,
CIAO!!!