tisdag 4 november 2008

Inget som en riktigt GO skräckfilm


Har kollat på tv den här helgen som gick,och för det som varit uppmärksam så har det varit "öppet hus" på de flesta bet.kanalerna. det har varit "byst" med bra filmer, men till min besvikelse så har kvalite´n på skräckissarna varit mycket medelmåttig, skulle det vara så hemskt jobbigt att leta upp en riktig "kultskräckis" för oss fantaster.För slasch, plask i blod, och 1 1/2 timmes skrik alla motorsågsmassakern, är inte vad jag kallar en kvalite´skräckis.Tack och lov för "Jurkyrkogården" som räddade helgen för mig. Men smaken är som baken, så det var säkert nån som "fick sitt" denna helgen
Tills vidare Chiao!

4 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

Jag fick inget ;-)

Vackra ting sa...

..hejsan din gamla goda väninna..jag har sen igår för första gången kommit in i "bloggarnas värld"..jag är helt fascinerad och samtidigt lite avundsjuk- för jag som var en sån datafreak för 5-6 års sen känner att jag kan INGET längre - glömmer aldrig när W fixade mig min första hotmailadress via min mobil och sin garanterat första bärbara dator - då hette ju batwoman@hotmail.com - jag var såå jävla stolt över min adress..nu är jag för "tillfället en sliten,ensamstående medelålders småbarnsmorsa" med en 16 åring och en 3 åring..pust håller på att ta mig i kragen" fn. Vore kul att höres.ses eller nåt..

antibimbocompaniet sa...

Kul att höra av dig,slå en signal vet ja
L

Anonym sa...

Haj,

Jag hör av mig - håller på att tillfriskna efter ett av mina värsta år -hittills..separation,mycket av det mesta under hela sommarn - den gamla morsan orkade inte mer utan fick skjutsas till sjukhus - vart hemma en vecka bara...